Söker boende för en cyklist 15-16/6

Visar 6 svarstrådar
  • Författare
    Inlägg
    • #1

      Lars
      Participant

      Hej, jag heter Lars och bor i Skövde och jag söker ett boende för en person till Vätternrundan. Alltså natten mellan fredagen den 15/6 och lördagen den 16/6.

    • #2

      Iswanberg
      Participant

      Hej Lars, vi har ett rum kvar till vätternrundan i vår villa som du kan får hyra om du vill. Vi hyr ut till fler cyklister. Det kostar 550,-kr per natt och bädd inkl frukost. Är du intresserad så svara på min mail för mer info. Tacksam för svar även om du inte är intresserad.

      Mvh
      Ingegerd och Ulf Swanberg
      iswanberg@live.se
      07073876175

    • #3

      Lars
      Participant

      Hej,
      Bor jag i ett eget rum? Har tyvärr lite svårt att somna. Jag är helt klart intresserad och tar gärna rummet i sådana fall.
      Vad blir i sådana fall nästa steg för mig?
      Hälsningar
      //Lars

      • #4

        Iswanberg
        Participant

        Hej Lars, ursäkta sent svar. Uttryckte mig inte så tydligt som jag borde ha gjort. Det är ett delat tvåbäddsrum. Det är en annan manlig cyklist som har ena bädden. Hör av dig även om du inte tycker att det funkar. Om du är intresserad, hur dags startar du eftersom du bara ska ha sovplats natten mellan fredag och lördag. Eller har jag missuppfatta dig så att du behöver sova till söndag?
        Mvh
        Ingegerd och Ulf

    • #5

      Lars
      Participant

      Hej, jag tar görna den bädden. Har ibland lite svårt att sova bland andra men vi kör på det ändå.
      Jag startar 04:34 på natten och räknar med att kunna köra hem på kvällen sex tim efter målgång.
      Ska jag betala nu eller hur vill ni ha det?
      Hur långt från starten bor ni?
      Vänliga hälsningar
      //Lars Kinnerbäck
      0734-34 32 66
      lars.kinnerback@skovde.se
      630906-5958

      • #6

        Iswanberg
        Participant

        Hej Lars, trevligt att du vill ha bädden. Tror att de flesta av våra cyklister startar på morronkvisten, i alla fall Olle som du får dela rummet med. Du kan gärna swisha pengarna till mig 0707386175. Hör av mig när pengarna kommit in på kontot. Täcke och kudde finns. Det är ca 3 km till starten från vårt hus med cykelbana ända till stan.

        Hälsningar
        Ingegerd och Ulf
        0707386175

    • #7

      Lars
      Participant

      Hej, kan jag ha kvar mina grejer och bilen hos er under tiden jag cyklar?

      • #8

        Iswanberg
        Participant

        Självklart kan du det. Du får även duscha och vila dig om du känner för det.

        Hälsningar
        Ingegerd och Ulf

    • #9

      Lars
      Participant

      Vad bra. då betalar jag in pengarna idag.

      Vi hörs.
      Hälsningar
      //Lars

    • #10

      Iswanberg
      Participant

      Det låter toppen. Om du vill höra av dig om något du undrar över så använd min mail iswanberg@live.se istället så behöver vi inte gå genom cykla.se.
      Vi hörs lite längre fram.
      Hälsningar
      Ingegerd och Ulf

Visar 6 svarstrådar
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.