Bike Research – Help Needed

Detta ämne innehåller 1 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av  Erwin Klein 9 månader, 2 veckor sedan.

• Författare

Erwin Klein
    Deltagare

Kära Forummedlemmar,

Jag skriver en masteruppsats inom marknadsföring och skulle vilja be om er hjälp. Min forskning handlar om cykelanvändares beslutsfattande online med syftet att komma med förbättringsförslag för online-erbjudanden hos större cykelåterförsäljare. Jag vänder mig nu till de mest välkända forumen i Sverige med en kort enkät (10-15 minuter) för att få deras medlemmars syn på området.

Jag erbjuder möjlighet att delta i en utlottning om 3 kuponger på 1000 kronor vardera, där varje deltagare i enkäten har möjlighet att vinna på slumpmässig basis. Jag ser det också som ett bra sätt att engagera medlemmarna i ert forum i att forma framtida erbjudanden hos cykelåterförsäljare, förutom chansen att vinna ett fint pris. Var vänlig och återkom till mig om ni har möjlighet att hjälpa oss med detta.

För att hjälpa klicka på länken (eller kopiera och klistra in den på din webbläsare): http://www.surveygizmo.com/s3/2804515/BikeResearch2016-SWE

Med vänliga hälsningar,

Erwin (Amsterdam)
    Email: Erwin_klein@hotmail.com
    Telefonnummer: +31650274555

• Detta ämne redigerades 9 månader, 4 veckor sedan av  admin.

Erwin Klein
    Deltagare

Dear All,

Thanks a lot for participating, your input was very valuable! My survey is now closed. Among 264 participants that have provided their emails I have randomly selected 3. The winners are…..:
    – Joachim H from Germany
    – Matt L from UK
    – Yvonne D from Switzerland

Thanks!

Regards,

Erwin

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.