Banans profil innehÄller. ?

Visar 1 svarstrÄd
  • Författare
    InlÀgg
    • #1

      Nusse
      Participant

      Har provÄkt Nya Mtb VÀttern nÄgra gÄnger nu och om man summerar den sÄ Àr den en toppen fin bana som innehÄller det mesta, om man tar banstrÀckningen sÄ börjar det med uppförskörning ett tag som sedan blandas med hÀrlig stig.
      Sedan sÄ blir det en del grusvÀg med hÀrlig skogsmijlö,dÀrefter sÄ nÀrmar man sig borenshult slussar och Göta kanal.
      Den strÀckning kan man summera med vackra vyer o ett stort woowww.
      Vidare pÄ turen sÄ ska man upp en del o fÄr klÀttra lite igen cykel och fÄ hÀrlig puls, dÄ anlÀnder vi till Bondebacka dÀr Radiomasterna finns moch dÄ har vi Äkt lite asfalt o stig.
      Sedan bÀr det av med lÀttare Äkning pÄ cykelbana innan man Äker in i brÄstorpskogen för lite mera stig.
      Man kommer sedan fram och fÄr uppleva Varamon ( Nordens största insjöbad) och vacker natur.
      Trampar vidare o kommer till RÄssnÀs omrÄdet och nÀr jag cykla dÀr sÄ var VÀttern spegelblank och solnedgÄng, jag blev tvungen att stanna och bara njuta av hur vackert det var.
      Sedan cykla jag vidare o var snart framme pÄ VÀtternpromenaden dÀr MÄl Àr, sÄ en snabb summering sÄ finns utmaningar men det jag minns mest var den vackra natur och vyer man fÄr uppleva..
      Det blir fler gÄnger o trampa runt. ?

    • #2

      John Eriksson
      Participant

      Har fĂ„tt chansen att testa banan 1 gĂ„ng och jag kan bara instĂ€mma, sĂ„ otroligt vackert! Önskar jag bodde nĂ€rmre sĂ„ man kunde cykla dĂ€r oftare 🙂

Visar 1 svarstrÄd
  • Du mĂ„ste vara inloggad för att svara pĂ„ detta Ă€mne.